Home

Sunday, July 18, 2010

Ahlan Wa Sahlan Wa Marhaban Bikum

Assalamu’alaikum warahmatullahi wabarakatuh…

Puji-pujian hanya bagi Allah SWT Pemilik Sekalian alam. Selawat serta salam dihulurkan kepada Rasul junjungan Muhammad SAW, para sahabat r’anhum, ahlul bait dan sesiapa yang mengikuti jejak mereka hingga hari kiamat.

Seinfiniti kesyukuran ke hadrat Allah SWT kerana dengan taufiq dan inayah-Nya, telah mengizinkan kami mewujudkan blog ini. Blog ini diinspirasikan sebagai wadah kepada kami untuk menyampaikan maklumat terutama kepada seluruh mahasiswa dan mahasiswi Jabatan Usuluddin, Universiti Sultan Zainal Abidin (UNiSZA) khususnya dan seluruh warga UNiSZA umumnya.

Laman ini juga diharap bisa dijadikan sebagai saluran penting untuk memperkayakan lagi maklumat dan ilmu pengetahuan di kalangan mahasiswa. Selain memperhebatkan lagi usaha tajdid dan pengislahan dikalangan masyarakat universiti.

Akhirnya, kami ahli jawatankuasa Persatuan Mahasiswa Usuluddin (PMUS) UNiSZA mengucapkan ‘Ahlan wa Sahlan wa Marhaban Bikum’ kepada para pengunjung laman ini. Kami mengalu-alukan segala buah fikiran, pendapat, komen jua nasihat untuk memantapkan lagi persatuan.

Semoga usaha murni ini mendapat keberkatan dan keredhaan Allah SWT

Menulis itu perjuangan!

No comments: